Bangkok - pingpongpussyshow, tuktuks en drukte

2 juli 2018 - Bangkok, Thailand

Bangkok- gekste stad op aarde
Thailand stond nooit op mijn lijstje, maar als je de tijd hebt waarom niet gewoon eens een bezoekje brengen en dan pas oordelen? Precies, dat is wat ik doe!

Ik heb een nacht in Bangkok, de gekste stad op deze planeet. Thailand heeft strenge regels op gebied van prostitutie, drugs en verkeer. Ondertussen lopen de ladyboys op straat, hoertjes gewoon in de winkelstraat, heb je 'pussyshows' en vind je overal drugs. Daarnaast rijd een tuktuk, een motor met een bak eraan, ruim 80km per uur waar je 50 mag. (als het geen 100km per uur is)

In mijn hostel ontmoet ik twee Spanjaarden waar ik die avond mee op stap ga. We ontdekken het heerlijke Thaise straateten voor 50 eurocent. Ik wens dat wij dit ook hadden in NL, want dit eten is fenomenaal. Ik word aangesproken door Ramy, mijn oude collega van 10 jaar geleden, gewoon op de straat in Bangkok. Hoe is dit mogelijk?!?

Die avond ontdekken de red light district want dat wil je hier gewoon een keer gezien hebben. Daarna besluiten we naar een pussyshow te gaan. Schrikbarend wat je daar aantreft, jonge dunne meisjes die hun edele delen gebruiken om ermee een pingpongbal naar je toe schieten. Ik pak het pingpong bedje en raak 3 ballen. Helemaal trots sn blij, moet ik dikke lappen betalen.... Haha, ja dat had ik kunnen verwachten domme doos dat ik ben.Je geeft fooi als het raak is, je wang is nat. Je voelt je smerig. Geeft geld en hoopt dat ze daarvan een normale opleiding gaat betalen. Ik probeer met het meisje een gesprek te krijgen om haar op een andere manier te helpen, maar al snel komt er een oma aan van 70 jaar die blijkbaar haar pimp is. Ze mag niet praten, ze moet werken... Ga hier nooit naartoe, want je stimuleert de verkeerde dingen. Bijzonder (smerig) was het wel. De tuktuk brengt ons weer terug richting ons hostel, het is me wonder waarom wij zonder ongeluk terug gekomen zijn. Sorry mam, ik wist niet dat tuktuk rijders zo verschrikkelijk rijden. Maar we zijn er nog en nu is het grappig!

De dag erna vertrekt mijn vliegtuig naar Chiang Mai. Op het vliegveld ontmoet ik mijn Noorweegse vriend Halvard al. Het begin van een super tijd in Chiang Mai! Dit is een minder toeristische stad, niet te groot en mooie natuur. Dit klinkt mij als muziek in de oren. Ik kijk erna uit!😎
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl