Ah bijna! Spannend

9 januari 2018 - Lonneker, Nederland

Nog twee dagen tot ons grote avontuur begint. Je leeft er zo lang naartoe en dan komt het moment van afscheid nemen. Je leuke collega's, je vrienden, familie... Nee dat is het minst leuke van dit avontuur. Het gekke, je beseft in een keer wat een goed leven we leven hier. Dat besef is ook wel iets goeds en daar zijn we heel dankbaar voor.

Maar advies van m'n vriendinnen, niet denken en gewoon gaan. Nou laten we dat maar doen dan.

Wes en Lau op pad, het leeft onder veel mensen. Zodoende houden we op deze blog bij welke avonturen we beleven. Onze eerste stop wordt Auckland, Noordereiland, om de dingen te regelen zoals een belastingnummer, een nieuw telefoonnummer en een auto. Want dat zal onder andere onze slaapplek worden. Hostels, home stays, tentjes en de auto...

Onderweg staan we open om te werken wanneer we een leuk adresje tegenkomen. We shall see!

De backpacks staan klaar, de visums rond en het huis is leeg. Ja wij zijn er klaar voor!
The world is our playground(:

1. Wilma:
    9 januari 2018
    Heeeel veel plezier met elkaar en kom samen heel weer terug!! We volgen jullie groetjes😘
  2. Sadettin:
    9 januari 2018
    Het ga jullie goed in verwegistan! Veel plezier 🌍🌍🌍
  3. Thari:
    10 januari 2018
    Jeeej echt super leuk! Ik ben benieuwd naar de verhalen die hier voorbij gaan komen :). Enjoy! X
  4. Linda de Wolf:
    10 januari 2018
    Wat leuk om juliie op deze manier te volgen. Ik wens juliie heel veel plezier, leuke ervaringen etc....etc... Btw ik heb Peter in Picton gesproken en verteld dat juliie waarschijnlijk langs komen. Juliie zijn welkom! Hij is wel bezig zijn bakkerij te verkopen na zoveel jaren. Het kan zijn dat als je langs komt bij de bakkerij dan al verkocht is. Als je zijn nummer tegen diëtist wil hebben app mij dan even tegen die tijd dat juliie naar het zuider eiland gaan. Groetjes
  5. De Buurvrouw:
    Wes en lau
    Heel veel reisplezier en maak er wat moois van en lekker genieten en pas goed op elkaar .
    Groetjes
  6. Angelique:
    10 januari 2018
    Heel veel plezier..geniet van alles wat je tegen komt!! Zie jullie morgen nog wel even om afscheid te nemen,ik blijf jullie volgen <3
  7. Marloes:
    11 januari 2018
    Dit wordt een super mooi avontuur om nooit meer te vergeten! Wat gaaf en stoer! Heel veel plezier
  8. Ina Schomaker:
    13 januari 2018
    Wat een spannend avontuur !!! Heel veel plezier samen en genieten van alles.
    Zo kunnen we jullie mooi volgen en zien wat jullie beleven.

Groetjes Hans en Ina
  9. Jan en Marijke:
    13 januari 2018
    Wesley en Laura heel veel plezier en genieten samen van alles wat jullie gaan beleven en zien maak er een mooie avontuurlijke reis van om later heerlijk samen op terug te kijken wij zullen jullie volgen xxxjes Jan en Marijke
  10. Els van Dijk.:
    13 januari 2018
    Wesley en Laura heel veel plezier en geniet er van.
  11. Jan en Marijke:
    14 januari 2018
    Hoi Wesley en Laura
    Via deze weg wil ik jullie een fijne reis toewensen
    Geniet van de omgeving en van elkaar
    Groetjes john jansen
  12. Jan en Marijke: