Alweer bijna twee maanden weg!

25 februari 2018 - Noordereiland, Nieuw-Zeeland

Kia Ora! We zijn alweer een tijdje niet actief geweest maar gelukkig heeft dat een goede reden. We doen veel dingen en ontmoeten elke dag weer nieuwe mensen waardoor het moeilijk is om even rustig de blog te schrijven.

We zijn naar beneden aan het reizen en rijden richting Gisborne. Daar heb je een natuurlijke rockslide waar je met een board vanaf kan. Een speeltuin voor volwassenen. Wes gaat, dit gaat soepel. Lau gaat, dit gaat niet soepel maar ik lig nog op m'n board. 2e poging, wes doet het weer vlekkeloos met grote moed doe ik het ook. Het was te mooi om waar te zijn maar deze kluns valt van d'r board en dondert met de kont over de hele rotsenpartij. Ik ben er klaar mee en kijk met alle plezier hoe andere het ook verknallen.

We rijden door naar verschillende streken en elke streek heeft wel wat! Retro winkels, mooie hikes, wijnstreken met goede wijn, kunststadjes.. Ja zo zie je nog eens wat. Over het algemeen slapen we op campings(hoogtepunt is dat we een nieuw matras hebben!) maar dit keer doen we het eens anders-we slapen op de driveway van een wijngaard helemaal ergens buitenaf. Er werken daar een aantal mensen en we worden meteen in de groep opgenomen, hebben een super leuke avond en ochtend dat we besluiten om later nog eens af te spreken. We rijden door naar Wellington, de stad waar we op de ferry gaan.

Wellington is een super stad, heel trendy en hippie. Slapen op de P van een hostel, wederom gezellig, ontmoeten wat Amerikanen en daar trekken ook verder mee op, gaan naar een bierbrouwerij om wat biertjes te drinken. Wellington is een combinatie van natuur, leuke mensen en alternatieve stijl. We stappen na drie dagen op de ferry naar het Zuidereiland.

Liefs

1. Jan en Marijke:
    25 februari 2018
    Mooi verhaal weer jullie hebben het naar de zin en doen van alles soms met vallen en opstaan ha ha maar vooral weer doorgaan veel plezier nog liefs Jan en Marijke